Peljesac & Korcula - Reisverslag uit Orebić, Kroatië van Stephan, Astrid en Lis - WaarBenJij.nu Peljesac & Korcula - Reisverslag uit Orebić, Kroatië van Stephan, Astrid en Lis - WaarBenJij.nu

Peljesac & Korcula

Door: stephanastridenlis

Blijf op de hoogte en volg Stephan, Astrid en Lis

27 Juni 2012 | Kroatië, Orebić

Lieve allemaal,

Even een korte update over ons verblijf op de (schier)eilanden Peljesac & Korcula in het zuiden van Kroatië...

De reis hier naar toe was al een kleine belevenis, we mochten voor het eerst met de camper op de veerboot. En waar Astrid wat witjes op de boot zat hebben Stephan & Lis genoten van het uitzicht!

Onze bestemming op Peljesac is camping Nevio in Orebic, in één woord een PLAATJE. Het is zo'n 1800 km vanuit Nederland maar echt de moeite waard. Wie nog een vakantiebestemming zoekt raden wij dit zeker aan :)

We hebben hier genoten van het geweldige uitzicht op de zee & bergen vanaf onze camperplek, het mooie & rustige zwembad, de superaardige mensen & mede-gasten, enzovoorts... Natuurlijk ook bezoekjes gebracht aan Orebic & Korcula, waar we ons hebben vergaapt aan de mooie huizen, kerken, steegjes en uitzichten! Zoals jullie al begrijpen, wij hebben hier genoten!

Morgen gaan we richting Dubrovnik en na een 2-daags bezoek aan deze stad zullen we vrijdagavond 22.00 uur met de veerboot richting Italië varen!

Groeten,
Stephan, Astrid & Lis

PS. Maar één nadeel, sommige dagen was het om 8.00 uur 's morgens al dik 30 graden! En dat is best warm :)

• 28 Juni 2012 - 06:06

Anita Rolffs:

Wat heerlijk!!!! Vandaag in Nederland ook 28 graden... maar ja ook weer regen en onweer vanavond!!

Aan de foto's te zien zijn jullie lekker aan het genieten!!

lfs

• 28 Juni 2012 - 06:23

Bart Van Schijndel:

Ziet er goed uit allemaal, zo zie je nog eens wat! Veel plezier nog..
    Gr. Bart en Jenny

• 28 Juni 2012 - 12:46

Meriam:

In 1 woord GEWELDIG !!!!

• 29 Juni 2012 - 11:15

Patricia En Mascha:

ziet er top uit, geweldig