We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Fieberbrunn, Oostenrijk van Stephan, Astrid en Lis - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Fieberbrunn, Oostenrijk van Stephan, Astrid en Lis - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken!

Door: stephanastridenlis

Blijf op de hoogte en volg Stephan, Astrid en Lis

30 Mei 2012 | Oostenrijk, Fieberbrunn

Hoi allemaal,

Na 5 dagen met de camper onderweg te zijn onze eerste update! Niet omdat we eerder niets van ons wilde laten horen, maar WIFI blijkt op de kleinere (lees: goedkopere) campings nog niet altijd beschikbaar te zijn :) Tsja, je moet ergens op besparen...

Gezien het mooie weer in heel Europa en het feit dat de eerste kilometers met de camper toch wel een klein beetje spannend waren hadden we onze eerste stop gepland in de buurt van Koblenz. Volgens de ASCI campinggids konden we terecht op een mooie camping in Lahnstein (een paar kilometer van Koblenz vandaan). Maar wat WIJ even vergeten waren was het Pinksterweekende, dus jullie raden het al. Camping helemaal VOL! Dus na een spannende draaimanouvre door Stephan met Astrid als navigator op naar de volgende camping, het werd camping Lahn Beach in het plaatsje Dausenau waar we een mooi plekje kregen aan de Lahn.

Op deze camping kennis gemaakt met het leven in een camper (en vooral daarbuiten). Samengevat: het bevalt ons goed! Maar we zijn wel benieuwd of al die blauwe plekken (het is toch kleiner als gedacht) over 9 weken nog te zien zijn :)

Eerste Pinksterdag hebben de omgeving op de fiets verkend en op maandag zijn we met de trein naar Koblenz gegaan. Bij toeval kwamen we uit bij een 'Wasserspielplatz' waar Lis zich uitstekend heeft vermaakt! Dinsdagochtend alles op ons gemak ingepakt en verder gereden richting Zuid-Duitland. Na 1 overnachting in Hohenstadt zijn we vandaag in Oostenrijk aangekomen. Gekozen voor camping 'Tirol Camp' vanwege de mooie omgeving en de luxe van een zwemparadijs op de camping!
Gelukkig doet de Sateliet TV het hier wel, dus terwijl Astrid dit aan het typen is 'geniet' Stephan van het Nederlands Elftal.

Komende dagen gaan we genieten van de bergen en alles wat hier te beleven valt!

Oh ja, van onze wintersportvakanties in Oostenrijk kennen we vooral de Oostenrijkse gemutlichheit, helaas was onze eerste ervaring in de plaatselijke supermarkt anders! De kassiëre was volgens ons bezig met het wereldkampioenschap snel scannen en wij waren volgens haar niet snel genoeg met inpakken. Nou ja...

Liefs,
Stephan, Astrid en Lis

PS. We hebben het nog te druk om foto's te maken :) Maar bij een volgende update zullen deze zeker volgen!

• 30 Mei 2012 - 20:47

De Donkertjes 29A:

Dus eerste confrontatie is een feit... haha!
    Leuk om te horen dat jullie je goed vermaken, geniet ervan!!
    By the way, die profielfoto... ging Lis een overval plegen...??

• 30 Mei 2012 - 21:05

Christan:

Ik ben ook weer terug en helaas jullie net misgelopen ... Alsnog veel plezier gewenst op jullie trip! Neem aan dat de apres ski bar ook wat minder druk is nu daar :-). Groet

• 31 Mei 2012 - 05:10

Vincent De Vroomen:

Astrid, Stephan en Lis,

Heel, heel veel plezier de komende weken! Dat gaat zeker een onvergetelijke vakantie worden. Ik ben best wel een beetje jaloers :).

VEEL PLEZIER!

Groeten,

Vincent de Vroomen

• 31 Mei 2012 - 05:32

Jack En Astrid Brus:

We zien wel dat jullie nu al echt aan het genieten zijn. Maak er een leuke tijd van en wij blijven jullie volgen.

• 31 Mei 2012 - 05:52

Anita Rolffs:

Geniet lekker!!! Hier gaat alles goed!
    Ik zie graag de foto's met de Asbert t-shirts!!

lfs

• 31 Mei 2012 - 08:09

Daantje:

Super leuk om jullie zo weer te kunnen volgen!!!
    Geniet er lekker van...

Xx

• 31 Mei 2012 - 09:02

Ingeborg:

Leuk om jullie zo weer te kunnen volgen. Ik had Astrid wel bij die kassa willen zien....

Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Groetjes van ons alle!!!

• 31 Mei 2012 - 09:52

Ben En Francé:

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat en dat jullie ervan genieten.
    Leuk dat wij jullie kunnen volgen geniet ervan en nog heel veel plezier.
    groetjes Ben en Francé

• 31 Mei 2012 - 14:43

Maikie:

Blij met waarzijnjullie.nl Hoe leuk om bietje meegenomen te worden in al jullie avonturen... Tja Die Osterreichische Gruntlichkeit neh?....Schneller bitte!!! Hihihi....

Heerlijk leven zo met zijn 3-en. Liefs!

• 02 Juni 2012 - 15:58

Patricia En Mascha:

klinkt super, nog heel veel plezier en zon, geniet ze

xx

• 04 Juni 2012 - 15:30

Fleur En Manon:

heey

leuke foto's ik hoop dat jullie lekker weer hebben en het nog heel gezellig hebben!

xxxx ons 2tjes

• 05 Juni 2012 - 06:37

Stefan Noortje Kids:

leuk om jullie te kunnen volgen. fijn dat jullie zo genieten met jullie 3tjes.